آدرس: تهران، خیابان فاطمی، پلاک 255، طبقه اول
تلفن تماس: 02188955102
شبکه‌های اجتماعی:
bg_image
ارسال شده توسط

مدیر

آشنایی با انجمن علمی تعاون ایران

انجمن علمی تعاون ایران به شناسه ملی 10320785669 با هدف کمک به پیشبرد نهضت تعاون ایران و ارتقای كیفی نیروهای متخصص و بهبود امور آموزشی و پژوهشی بخش تعاون تشكیل شده است. انجمن مؤسسه‌ای غیردولتی و غیر انتفاعی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی فعالیت دارد. مرکز انجمن در تهران قرار دارد و در آینده شعبه‌های انجمن در سایر استان‌ها شروع به کار خواهد نمود.

وظايف و فعاليت‌ها

1- انجام تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی با همكاری محققان و متخصصانی كه به گونه‌ای با علم تعاون ارتباط دارند. 2- همكاری با نهادهای اجرایی، علمی و پژوهشی در زمینه ارزیابی و بازنگری و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مربوط به امور آموزش و پژوهش در زمینه علمی موضوع فعالیت انجمن 3- ترغیب و تشویق پژوهشگران و تجلیل از محققان و استادان ممتاز 4- ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی و فنی 5- برگزاری گردهمایی‌های علمی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی 6- انتشار كتب و نشریات علمی

اقدامات و فعالیت‌های سالانه

1- تهیه برنامه کوتاه مدت و میان مدت 2- توسعه کمی و کیفی انجمن 3- برگزاری و مشارکت در همایش های ملی و منطقه ای 4- برگزاری و مشارکت در همایش های بین المللی 5- برگزاری سخنرانی علمی 6- برگزاری کارگاه آموزشی 7- برگزاری جلسات هم اندیشی با موضوعات مختلف 8- انتشار کتاب های تخصصی مرتبط با موضوع انجمن 9- انتشار مقالات علمی 10- تهیه و اجرای طرح های پژوهشی 11- نظارت بر اجرای طرح های پژوهشی 12- گسترش ارتباط و تعامل با سازمان ها ی ملی، منطقه ای و بین المللی (ICA، ILO، FAO،APO و...)

چشم انداز:

اخذ گرید B از کمیسیون انجمن‌های علمی و ارتقای آن در سال‌های آتی